Karenstider på linement

Jag är förrvirrad, lite mer än vanligt faktiskt! 😜
 
På det linement jag brukar använda sitter det en sådan här lapp på flaskan
 
Men går man in på Svenska ridsport förbundets hemsida och kollar på doping och karenstider det såhär om exakt samma produkt?
 
 
Förvirrande!
Det var ju inte direkt bara en liten kvart det diffade på
 
 
Jag använder gärna en skvätt på knän, skenben, kotor och rygg i förebyggande syfte efter hårdare träning då jag är livrädd för skador på senor och ligament..
Uppvuxen i travstall jag så det kan hända att jag är lite skadad 😜
Men å andra sidan kan man aldrig vara för försiktig 😊
 
Men det är nog bäst att vi skippar det 96 timmar innan tävling för att vara på den säkra sidan..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0