Stoppa undan vintern

Imorse gick jag och L bort till ridhuset, klarade oss från regnet på vägen dit men så for jag dragit igen dörren så kom det världens skur och det smattrade på bra på taket!
 
F var jätte spänd och det tog låååång tid att få honom att slappna av och sänka nacken..
Jobbade på en volt idag och i höger varv är han hur fin som helst, i vänster var det tvärdött, han bet tag i bettet och det var omöjligt att ställa inåt..
Måste bli bättre på att stretcha efter hårdare pass då han är uppenbart stel i den sidan..
 
Då vi var klara hade det även regnat klart och det var till och med så att solen smög sig fram 😊
Ställde ändå ut F med täcke ifall att det tänkte komma mer regn, vill inte ha några spänningar i ryggen nu då vi är på G 😊
 
 
Nu på eftermiddagen har jag tvättat vintertäcket med högtrycken, nu ska det bara torka så ska det läggas undan sedan..
Har inga planer på att använda det det närmsta halvåret 😊
Nu vill jag ha värme!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0