Myskväll med 150-hoppning

Har varit så vansinnigt trött i kroppen idag att jag faktiskt unnade mig att flexa ut tidigare 👍
For och hämtade lillan på fritids och vi gick ner och mockade det första vi gjorde, vart klara precis då pappan i familjen hade maten klar så det var bara att gå in och sätta sig till dukat bord..
Dessutom har han slitit med att få klart, samt besiktigat, hästtransporten hela eftermiddagen för att jag ska kunna åka och träna imorgon!
Är han bäst eller vad? 😘
 
Ikväll får vi främmande, så det hästigaste jag är med om ikväll är hoppningen på SVT-play klockan 18 (jo, jag ska se det trots att vi får främmande) 😃👍
Nästa år åker vi väl ner och ser det live, Mari?
 
 
 
P.S. Ni har väl inte missat att Sportbladet gjort en ny ridsport-sida på Facebook?
Klicka HÄR för att gilla den 👍
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0