Skönt att slippa ta beslut

Ibland är det som enkelt!
Tog in F för en tur nere på lägdan, inne i stallet ser jag ju att det saknas ännu en sko, nämligen den andra bakskon! 😂
Haha
Skönt att slippa tänka på hur jag ska göra med det nu då 😊
 
Smsade C och frågade vad hon tyckte och vi kör på barfota bak tills den 11:e.. Hon tyckte nog också att vi skulle kolla upp baken.. Så det är väl bara att öppna börsen då antar jag 💸
Men vad gör man inte för det bästa man har 😉❤🐎
 
Red längs vår väg här i alla gångarter och hovarna var lika fina då vi kom in, så det var ju skönt 😊
Vi fick även testa på trafiksäkerheten ordentligt!
Har varit skotertävlingar uppe på Sättna idag och alla ekipake skulle tydligen hem precis då jag var ute..
Skramlande släp, stora bussar och bilar i räserfart är inga problem för min prins, lika cool som vanligt 👍
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0