Snö, snö, snö

Lördag och lektion för de små igen :)
Precis som förra veckan så gick vi dit lite tidigare så att hon kunde rida runt och få tjockponnyn att flåsa ur sig lite innan lektionen började..
 
Idag var det räcer ponny, super pigg gammal farbror som gärna hade dragit några rundor i galopp om han fått chansen, haha..
Tordes dock inte låta henne prova :)
Efter några varv fick hon farbrorn att slappna av och vi lade fram några bommar som dom fick trava över..
 
 
Själv sitter jag nu och funderar på vad jag ska hitta på med min häst..
Ute yr snön och dessutom är han ju skolös fortfarande, men samtidigt vill jag inte låta honom stå..
Blir nog några varv nere på lägdan så får han plumsa runt, det är lagom jobbigt och sliter inte på foten så värst mycket..
 
Tänkte gå bort till ridhuset imorgon, där är det ju också mjukt och blir inte sådan jätte skillnad på belastningen..
På måndag skulle C försöka hinna hit och slå på skon igen, hoppas verkligen att det blir av så att jag kan rida lektion på tisdag :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0