Sovmorgon

God morgon, här sitter jag och har all tid i världen 😊
Det lilla barnet ska besiktigas hos skolsköterskan idag så vi har sovmorgon och i den här familjen begriper vi inte hur man passar på att sova ut 😜
 
Igår det var det ljust ute även då vi kom hem från kören, så jag hade till och med ork att motionera ponnyn i lina innan jag tog in och nattade alla hästarna 😊👍
 
10:30 ska jag träffa sjukgymnasten i hopp om att han kan räta ut mig..
Är nästan 100 på att jag blivit så sned igen pga. att jag sitter fel i sadeln!
Har ju varit rak sedan jag sålde westernsadeln och nu har jag ridit i HDRen i dryga 3 månader och är nu sned och har börjat få ont igen 👎
 
Hoppas verkligen vi hittar en passande sadel i rimlig prisklass den 19:e!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0