Ibland ska man ha lite tur!

Idag så for jag ut till Therese på lunchen och köpte hennes tömkörningsgrejer 👍
Har ju spanat på nya grejer men blivit lite snål och istället fixat så att jag i nödfall får låna då K-G träningen är, men nu då jag såg att T skulle sälja sitt "kit" för lite och ingenting nappade jag direkt 😊
 
 
För tanken är ju faktiskt att jag ska lära mig så pass att jag kommer byta ett pass i veckan för tömkörning, är ju fantastiskt att kunna jobba dem "som vanligt" med öppnor och skänkelvikningar fast från backen så att de verkligen får ryggen fri men också vila från sadel och ryttares tyngd 👍
 
Har inga förhoppningar att vi ska vara experter efter oktober, men iaf så pass att jag har en bra grund som jag sedan kan träna vidare och utveckla själv 😃👍
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0