Piggelinisar

Idag blev det en galopptur upp till flygfältet och tillbaka, L hade med sig ett spö och lillan pinade faktiskt på bra hela vägen upp till toppen 😊
Det tar sig med kondisen 👍
 
Och jag tycker hon klarar sig oförskämt bra barfota så jag vet faktiskt inte hur vi ska göra på onsdag?
Är det någon som ser in i framtiden och kan se hur underlaget kommer att vara fram till nästa skoning? 😜
Vill ju helst ha henne barfota, men man vet ju aldrig, rätt vad det är kanske det blir halka och då vill jag kunna skruva fast brodd omgående!
Får höra med C vad hon tycker och tänker 😊
Kanske att vi slår på fram bara?
Äh, jag vet inte alls 😂
 
F var otroligt stark och ovanligt irriterad idag!?
Vet inte om han kanske håller på att byta kostym nu och är irriterad i pälsen, han for iaf och slog för skänkeln hela tiden och jag orkade knapt hålla honom i galoppen i backen..
Red visserligen på det bettlösa, men han brukar ju gå bra på det..
Får rida med bett ett tag och hoppas på att det bara är något tillfälligt 😊
 
Hans skor klarar nog inte många dagar till, med lite tur sitter de på plats ett dygn till iaf så vi hinner med hoppträningen imorgon 😜
Och sedan kommer ju C på onsdagmorgon så då är det ju lugnt sedan 😊👍
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0