Vi kommer åter

Kvällens lektion var .. så där ...
Men det kan ju inte vara topp varje gång 😊
 
Efter uppvärmningen skulle vi börja med att skritthoppa, F fattade inte alls poängen med det utan klev rätt igenom hindret istället 😂
Efter x-antal misslyckade försök bad jag om att få travhoppa istället och då gick det jätte bra 👍
Därefter var det banhoppning på banan som stod kvar sedan i söndags..
 
Tyvärr fick vi inte välja höjd själva utan alla fick hoppa 75cm och sedan var lektionen slut..
Men han hoppade iaf jättebra och vi fick mycket beröm för fin teknik 😃
 
Jaja, ska försöka få till någon hoppning tillsammans med min man i helgen så får vi träna lite höjder då istället..
Har också anmält mig till P&J på Näset den 18/10, fast bara på 70 och 80 då den är inne i ridhuset, perfekt att få hoppa lite på lägre höjder och bara få lite ridhusträning 👍
 
Måste bara hitta någon som kan följa med och assistera, självklart krockar det ju med Hs aktiviteter 👎
Dessutom råkar han ju fylla år då, den enda dagen han får ha en egen vilja 😜 l
Lite dåligt planerat av honom kan jag tycka 😉



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0