Tjäna pengar

Fredag = Vilodag
Mötte upp familjen på Birsta där P skulle testa ögonen för att få linser..
 
Jag och L for sedan på Hööks för att köpa havre, kom ut en hel tävlingsoutfit rikare 😂
 

 Ungen var som ni ser, inte helt missnöjd 😊
Var hon taggad för tävling innan kan vi inte ens jämföra hur taggad hon är nu 😃👍💪
 
Fick tag på C som bad mig skicka bilder på hoven och efter det trodde hon att jag utan problem skulle kunna slå på skon själv..
Jag har tyvärr inte riktigt samma tilltro på mig själv som hon har, så istället drog vi av den andra skon också så provar vi att ha honom barfota bak tills hon kommer igen den 19:e..
Med lite flyt går det kanske att ha honom barfota bak hela sommaren!
Kan vi spara in på en halv skoning tackar jag inte nej till det 😊
Veronica
2016-04-29 @ 20:56:43

Väldigt snygg outfit, må jag säga!! Förstår att hon blir taggad😊




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0