Onsdag

Veterinärbesöket gick bra, han är så vansinnigt behändig den lilla ponnyn så det är ju helt otroligt! ❤️
Som tur var så hade han ingen skada på själva ögat utan en infektion under ögonlocket, så det spolades rent och vi fick en salva han ska få morgon och kväll 😊
 
Hund & katt?! 😂
 
Hem igen för middag och sedan stack vi ut på en barbacka skrittur..
Japp, hoppade faktiskt upp idag för att känna hur Franzen kändes i rörelserna, vilket var bra 😊
Vi var ute i närmare en timme och båda hästarna var pigga och glada ❤️
 
 
 
Då vi kom tillbaka gick vi ner i hagen med longerlinan och gissa vad, min häst är inte längre halt!!! 😃😃😃
Han fick bara jogga på några varv innan vi gick upp igen och jag masserade sena + kota och lindade benet ändå eftersom att de fick komma ut i hagen igen en stund och Z inte var hemma = risk för spring och bus 🙈
Men jag tror att de hållt sig rätt lugna 😊
 
Tvättade också rent och smörjde Rossis öga så att allt var klart för nattning då M vill ta in dem ikväll ❤️
Fia
2016-08-24 @ 22:51:33

Skönt att det inte var allvarligare än så med prinsens öga. Dubbelskönt att herr franzon är ohalt 👍

Svar: Ja verkligen! 😅
Värre är det med dig din stackare 😢 Jag tänker på dig hela tiden och hoppas verkligen att du får komma hem, eller åtminstone opereras så snart som möjligt ❤️
Josefine Wilhelm

Fia
2016-08-25 @ 10:37:23

Lite jäkla onödigt känns det väl om inte annat. Tack snälla 💞




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0