Taggad kille

Ikväll blev det senare än vanligt i stallet, gissa hur glad jag blev då världens bästa grannfru skickar ett meddelande och berättar att hon mockat och gjort klart åt oss ❤️❤️
 
Tack vare det beslutade jag att lina F idag så slapp det bli vila 2 dagar i rad 😊
Det var en något överladdad kille så det var lite svårt att få honom att coola ner, tack och lov har vi kommit så långt att jag kan styra tempot med hjälp av rösten och han är så duktig att lyssna trots att han helst bara skulle vilja explodera iväg i full galopp 😂
 
Så nä, det blev inte så mycket jobbat, det blev mest bara ett pass där han fick jogga runt i tempoväxlingaroch övergångar 🙈
Svettig var han då iaf då vi var klara och jag kunde inte se en endast tillstymmelse till hälta😃👏
 
Planen är att kunnde vara med på Näset den 18:e så håll en tumme att vi kan börja hoppa ordentligt igen till veckan..
Tänkte testa lite små gymnastikhinder i helgen för att se hur fötterna håller 😊



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0