Söndag

Imorse var det ljust ute redan strax före 7 då jag släppte ut hästarna, enl alla appar skulle det bli fint väder och därmed + grader så hästarna fick komma ut nakenfisar 😊
 
Det firades så här av både F och Z som tycker att det är toppen att få lufta pälsen 😊
 
 
 
 
Efter årsmötet i eftermiddags så sadlade vi våra djur och gick bort för lite hoppning, är ju svårt då man inte har hjälp med sig, ids inte hoppa av och på 100ggr så det blev bara en linje på 90cm, oxer-oxer, som vi hoppade ett par ggr åt båda hållen..
Jobbade sedan mycket i galoppen och använde mig av de tips jag fick av Andrea igår och de gav resultat direkt, tyckte han spårade mycket bättre!
 
Har också hört av mig till MalinEuphoria och hoppas att de kan komma ut och gå igenom båda hästarna någon gång efter Kungsnäs tävlingen 😊



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0