65cm

Vi ändrade planerna och red bort till ridhuset istället då Lily blev hoppsugen 😊
Så jag tog på hcket för att testa hoppa med det då vi ändå inte skulle hoppa något avancerat..
 
Vi hoppade lite studs och avslutade sedan på en serie som stod uppställd på medellinjen, Lily och Rossi hoppade upp till 80 med lätthet innan vi gav oss och jag och Frazze hoppade några språng på 90 bara för att stämma av, tror det blir riktigt bra med hackamore på honom i hoppningen!!
Han är ju så känslig i munnen och jag har ju mina dumheter för mig med en massa fix de sista sprången, nu kanske jag inte stör honom lika mycket 😊👍
 
Då jag hoppat klart så ville Lily hoppa på Frazze 😃
Sänkte ner serien till 60/65 och de hoppade på om och om igen ❤️
 
 
"Mamma nu vill jag börja träna med båda hästarna"
Kan man verkligen säga nej till det?
Även om jag faktiskt haft i tanken att detta var min sista säsong så verkar det nu som att det faktiskt verkligen blir så och jag får backa tillbaka och nöja mig med att vara motionsridare i framtiden 😊
Men det gör mig absolut ingenting, jag är så glad och tacksam att hon ärvt mitt intresse ❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0