TDB och Equipe

Jag är minst sagt supernöjd med mina nya ridbyxor, jösses vilket grepp!!
Skulle VERKLIGEN vilja ha ett par helskodda också 😜
 
Red bort till Norrbäcken och tillbaka själv idag, blev en hel del trav faktiskt och jösses vad fin han är nu!!
Han verkligen ber om att få arbeta och det är så tacksamt att rida då, den här månadens vila gjorde nog gott ❤️
 
 
Nu har jag suttit hela kvällen och börjat pyssla med startlistorna inför våra dressyrtävlingar nästa helg..
Är det någon som läser här, som vet hur man lättast skapar dessa utan att ha Equipe?
Eller är det bara att lotta startordning och knappa själv i ett excelblad? 
 
Har mailat både TDB och mittsvenska om råd så får jag lösa det imorgon, nu måste jag sova innan ögonen går i kors  😴
 
 
 
Veronica
2016-06-28 @ 22:35:55

Har du kollat med Ingrid? Hon har ju kollat upp tdb😊

Fia
2016-06-28 @ 23:31:30

Jag var faktiskt positivt överraskad när jag red i dom. Superbra grepp och väldigt sköna men jag är fortfarande missnöjd över längden och slappheten i midjan.

Malin
2016-06-29 @ 16:48:07
URL: http://malinsofiar.blogg.se/

Ska ni inte använda Equipe? 😛

Svar: Nej, tyvärr inte 😩
Josefine Wilhelm

Malin
2016-06-29 @ 22:26:53
URL: http://malinsofiar.blogg.se

Oj, vad jobbigt. Då blir det till att räkna rätt. 😁 Men det går säkert bra det med. (:

Svar: Ja TDB hjälper till att räkna så det är nog inga problem 😊👍
Josefine Wilhelm




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0