Ändrade planer

Jag vet inte om jag är mest stolt över häst eller unge ikväll 😍
Tanken var ju att jag skulle lina F efter Lilys kör, men hon ville absolut rida trots att han vilat i 3 dagar och det började skymma ute 🙈
 
Ja, vad ska man säga?
Lycka till och håll i hatten 😂
 
De fick rida nere i lilla hagen och han var rejält spänd och trippig så L började med att skritta mycket volter för att aktivera honom hela tiden så att han skulle tänka på annat, det gick väl så där..
Istället så fick hon göra en framdelsvändning på varje långsida, efter ett par sådana så började han frusta och komma till ro, så då fick de börja jogga och lägga volter i varje hörn i båda varven..
 
Efter lite pustning så travade de på en volt runt mig och L fick träna på att öka och minska volten med hjälp av skänklarna, det gick superbra!!
Avslutningsvis fick de vända upp mitt på kortsidan och göra skänkelvikningar åt varannat håll, ungefär här ville jag bara börja gråta..
 
Det lilla lilla barnet gör helt perfekta skänkelvikningar på den stora stora hästen, något inte ens jag får till ❤️
Då det gick som bäst gav vi upp och skrittade av..
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0