Är man stor måste man vara snäll ❤️

Tack gode gud för att ingen kunde följa med mig idag!!! 
Gick inte alls så där svinlätt som jag hade inbillat mig 😂
Hoppning är en färskvara!!
 
Lily och Rossi hoppade iaf en superfin(felfri) 70 runda, perfekt höjd för mig att hoppa fram på också..
De 3 första sprången var k a t a s t r o f a l a 🙈
I fråga satte mig själv om jag ens skulle ha häst överhuvudtaget, haha!
Aili sa att jag skulle höja upp istället och komma på banan, så vi höjde upp till 85 och 90 på alla hinder så fick vi komma på det och då gick det faktiskt riktigt bra 😊
 
Nöjde mig faktiskt med en runda på banan och avslutade med att bara ligga och rulla på ett räcke här och någon oxer där för att "överraska" F lite då han gärna rusar på hindren om han vet vart han är på väg..
Till slut kunde vi komma hur lugnt och harmoniskt som helst och bara segla över hindren, fantastisk känsla 😍
 
Då jag tyckte att vi var klara ville Lily hoppa med Frazze också, sänkte ner ett räcke till 70 som de fick komma på ett par ggr innan hon travade av honom..
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0