Förvirrad deluxe

Vila för grabbarna grus idag, F vilar alltid dagen innan tävling och lillen mår nog bra av ett par dagars vila i rad då han fortfarande är så pass ung 😊
 
Ska köra ner transporten ikväll och börja packa bilen så att allt sådant är klart och sedan bada dammhögen innan det är läggdax..
Sedan har jag nog bestämt mig för att han får äta frukosten i transporten då vi ändå åker så tidigt, har planerat att åka senast 7 då det tar nästan 2 timmar att åka upp och det är så få startande i varje klass så vill jag vara där redan då första klassen startar 👍
 
Har varit och köpt bilvänligt fika till oss också så slipper familjen kliva upp så tidigt för att äta frukost👍
Mysigt med utflykt 😃
 
Mina nya ridbyxor har förresten kommit, så jag slipper sy ihop de gamla.. 
Risken att tävla ännu en gång med hål mellan benen kändes alldeles för stor så hade ag inte fått sms-avin igår hade det blivit en sväng på Equeen efter jobbet igår 😂😜
 
Ett större problem jag just insåg att jag har är att andra klassen imorgon är regional, vilket innebär att jag inte får tävla i min tröja!!!!
Ska åka ut till världens bästa Fia nu som förhoppningvis har en som jag kan få låna 😊



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0