Hopponsdag

Dagens träning var toppen för oss båda 2 😍
Började med att travhoppa i vanlig ordning, L hoppade upp till 90cm och jag till 110cm 👌
Därefter kom vi på en oxer med 3st galoppbommar framför, där susade minisarna över 1m som ingenting men även om det var lätt så fick de stoppa där, vi ska inte bränna den lilla superstjärnan i förtid 😊
F fick hoppa upp sig på 125 ungefär innan det var dags för bana..
 
L hade valt 70 och 80(bara för att jag tyckte 60 och 70 🙈) och jag 90-100..
Och jäklar vad bra de hoppade de små, bara vi får ordning på tävlandet så kommer det att bli så ruskigt bra detta 😃👌
 
 
Vår 90 runda gick däremot sådär, felfritt och bra, men jag tyckte inte vi fick något riktigt flyt, F blev stark och lyssnade inte riktigt på mig..
Nästa runda på 1m var däremot klockren, och det var väl kanske viktigare då jag råkat anmäla mig till just den höjden på Östjämten nästa helg 😱🙈
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0