Onsdag

Vi har så vansinnigt fina hästar! 
Hoppade bana idag då jag vill känna mig säker på distanserna inför helgens tävling och det gick så jäkla bra, hoppade en gång på 105 och både jag och A tyckte det räckte så då det verkligen flöt på helt perfekt 😊👌
Precis en sådan känsla jag vill ha med mig i bagaget 👍
 
Minisarna hoppade 2 vändor, en på 70cm och en på 80, på den sista så fick de 2st pet på räcken då han blev lite trött och kom nära, men i övrigt hoppade han hur fint som helst så nu är även Lily riktigt tävlingssugen, det är tur de ska starta nästa helg 😊
 
Som uppvärmning fick vi först travhoppa och sedan komma på en oxer med galoppbommar framför, L hoppade upp till 85 ungefär innan det fick räcka, de behöver ju inte upp på max varje gång även om barnet gärna skulle vilja det 🙈
Jag och F hoppade upp till 115 och rejält brett iställetför att höja mer, vi ska börja hoppa mer breda hinder då han tydligen hoppade "så jääääävla" fint då han fick sträcka ut sig lite 😉
 
Kul kul, nu är jag super taggad igen och vill bara tävla! 😃😃
Har mailat företaget jag beställde ridbyxorna ifrån om de var skickade ännu, kan ju vara bra att veta om de hinner komma innan helgen eller om jag får skaffa ett par på annat håll eller till och med ta och sy ihop de jag har 😂
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0