Tisdag

Häsarna fick oplanerad vila idag då snön vräkte ner då jag for hem och det blåste kalla vindar ☃️
Istället for vi på Dilles efter middagen och köpte stolp till hagen och isolatorer och lite annat fix till det då de har "stälngselrea" denna vecka 😊
Fanns även en säjare från De Laval på plats och gav en massa tips och råd från allt gällande jordning för strömmen till hur högt vi borde ha tråden och en massa annat bra-att-veta 👍
 
Så till helgen blir det hagbygge i alla fall, de där snickarna verkar aldrig ha tid att komma och snart tror jag att jag ringer någon annan, alternativt börjar bygga själv..
Som sagt, hur svårt kan det vara? 🤔 
 
 
Då vi kom hem så mockade vi och tog in hästarna för en bortning och allmän check, lillen höll på att frysa ihjäl trots 150g täcke, så han fick stå med spikmattan en stund medan L flätade svansen och kratsade hovarna och sedan fick de komma in i boxarna för kvällsmaten..
 
Imorgon ska vi träna för Aili, ett sista genrep för mig innan tävlingen på söndag, är alldeles galet nervös redan nu inför 1m debuten 🙈
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0