7, vĂ„rt nya otursnummer 🙈

Gaah, vad frustrerande!
Ett pet pĂ„ hinder nummer 7 Ă€ven idag 😔
 
LÀtt hysterisk hÀst imorse, nervösbajsade 5ggr pÄ gÄngen innan vi for, dundrade ur transporten pÄ tÀvlingsplatsen och sedan slappnade han av dÄ jag satt upp..
 
Jag har skavsÄr pÄ ena foten och kunde inte anvÀnda den skÀnkeln vilket gjorde att han var super spÀnd i den sidan, fick börja honom i handen istÀllet och till slut slappnade han av fint och jag kunde forma honom ÀndÄ..
Hoppade inte alls fram mycket, 2 sprÄng pÄ varje hinder bara tror jag dÄ han kÀndes lite trött..
 
Och sedan gÄr han in och bara Àr helt fantastisk!
Han hoppar sĂ„ fint och med sĂ„dan bjudning att jag blir tĂ„rögd bara jag tĂ€nker pĂ„ det 😍
TyvĂ€rr sĂ„ föll 7:an för oss Ă€ven idag, har kollat pĂ„ filmen en miljon gĂ„nger dĂ„ det inte kĂ€ndes som om att han borde ha rivit 😕
 
 
Men det ser ut att bli ett halvsprÄng innan och dÄ kanske han inte orkade skjuta ifrÄn tillrÀckligt, för han bara snuddar vid bommen..
Jaja, man kan analysera ihjĂ€l sig utan att det blir annorlunda, bara att gilla lĂ€get! 😊
 
Jag Ă€r Ă€ndĂ„ SUPERNÖJD över den lilla hĂ€stens prestationer, han Ă€r fantastisk ❀
Och vad sÀger ni, inte kÀnns vÀl 110 som en omöjlighet i framtiden?
 
 
 
 
Började regna hĂ€r hemma nyss och dĂ„ började F direkt att trampa vid ingĂ„ngen, tog in och masserade rygg och rumpa samt lindade benen innan de fick komma in i boxarna och Ă€ta kraftfodret, sĂ„ gĂ„r jag ut senare ikvĂ€ll och nattar med hö 😊
 
Imorgon startar vi inte förrĂ€n pĂ„ eftermiddagen sĂ„ dĂ„ hinner han gĂ„ i hagen och skrota pĂ„ förmiddagen för extra Ă„terhĂ€mtning 👍



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0