Mammaträning

Nu är det snart åter dags för vardag igen, vilket innebär att barnen får kliva upp i tid för att vänja kroppen innan skolan börjar..
Så stallet gjorde vi klart imorse och nu sitter vi och väntar på att klockan ska bli lite mer så ska vi göra i ordning F så att jag kan åka och träna..
Är nästan mer nervös nu än då vi ska på tävling 🙈
Har en ond föraning om att jag kommer att rida helt själv, vilket naturligtvis är kanon och verkligen något jag behöver!!
Men ändå 😊
Ska bli spännande att höra vad hon säger och om det finns en liten chans att jag kan få träna mer regelbundet 😃
 
Träningen för de små igår gick bra, tror jag!? 🤔
Har ingen aning om vad de egentligen gjorde då alla 6 red runt och gjorde olika saker 😱
Men den nya instruktören ville kanske bara se hur de red på egenhand för att kunna planera för framtiden, hoppas jag..
Vill inte betala dessa pengar på att ungen ska rida fritt och hur som helst 😂
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0