Måndag

I går så red vi bara upp till Norrbäcken och tillbaka då det var fullt upp med fotbollscuper osv 😊
 
Imorse däremot så begav sig Lily ut på konditionsträning, då jag skulle träna ikväll så fick hon med sig pappan på Pontus cross istället 😃❤️
 
 
Då ponnyn blir sjöblöt i svett av i princip ingenting och har fått sådan tjock päls redan nu beslutade vi oss för att raka honom, så får vi se om han piggnar på sig..
 
Jag och F for som sagt till Annelie för markarbetsträning nu ikväll, ett perfekt pass inför helgens tävlingar!
Inga höjder utan bara fokus på lydnad och kontroll..
 
Kändes inte alls bra utan bara som om hela passet var en enda stor dragkamp, filmerna som Mari och Veronica var så snälla att förse mig med såg tack och lov inte alls lika illa ut 😅
 
Men jag har så mycket att lära om i min ridning..
Det är så länge sedan jag red för någon som faktiskt fokuserade på vad jag gjorde att jag känner mig helt bortkommen 🙈
Att "bara" hoppa en bana är så vansinnigt mycket enklare än att faktiskt rida!
Men nu är jag ju igång, bara att kämpa vidare och fortsätta ha någon som tjatar på mig men även kommer med konkreta tips för att få mig att rida bättre 😃😃



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0