Nya knappar

Precis som förutspått så blev det en privatlektion idag 😊
Och jösses vad jag fått rida 😅
Känner redan nu vars träningsvärken kommer att vara imorgon 🙈
 
Pillade in pekfingrarna i förbygeln så att jag endast kunde rida med skänklar och vikthjälper och fy tusan vad fin hästen vart 😍
 
Hoppade en liten bana på 1m, helt utan nedslag, även på nummer 7 😜
 
"Bakbensfel är alltid ryttarens fel"
 
Red på det 3-delade golden wing bettet och det var inga konstigheter alls, han var tvärtom nästan lite seg idag!?
På't igen redan imorgon då jag fått ta Tillans plats i Onsdagsgruppen medan La Vendel är skadad 😔
Superbra för min del, men jag hoppas att de är tillbaka på banan snabbt igen då det gått så jäkla bra för dem nu på slutet! 💪😃
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0