Onsdag

Igår förmiddag for Lily ner och red ett intervallpass på Bakelsen, vi har hittat en pay & jump i Njurunda nu som vi planerar att ha som första mål med honom..
Checka läget och se hur han är på tävling innan vi anmäler till en riktig 👍😊
 
Efter det rullade dagen mest bara på, jag kollade på min man då han bygger mitt stall och vips så var det eftermiddag och Lily skulle ner till Kungsnäs på träning 😊
Det var varmt och alla ponnysar var lite slöa, men till sista rundan hade R vaknat och hoppade riktigt bra 👌
 
Då vi kom hem så fick L ta hand om sin ponny och tömma transporten själv medan jag gjorde i ordning F för en ridtur tillsammans med grannfru och V, supermysigt!!! 😍
Och fantastiskt med lite vuxetsällskap för omväxlingsskull 🤣
 
 
Nu på morgonen var vi ner på lägdan och L red lite dressyr, hon är taggad för att tävla dressyr igen så jag ska flirta lite med Amanda om hon kan hjälpa henne med programträning då jag inte skulle påstå att det är min starkaste sida 😜
 
F fick jobba på lina, mycket övergångar och stora och små volter så att han ska vara så mjuk och lösgjord som möjligt inför helgen, tänkte också att det skulle vara skönt för honom med ett pass utan ryttare på ryggen 😊
Imorgon får han vila och på fredag är det sedan dags.
Jag har varit nervös i typ en månad! 🤢
Även om jag rider en lätt klass är det den största tävling jag varit med på sedan jag återupptog ridningen igen 🙈



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0