Tävlingsplanering hösten 2017

Frazze
 
2/9 - Timrå 1m
17/9 - Matfors 1m
30/9 - Färsta 1m
1/10 - Färsta 1m
21-22/10 - Kungsnäs  1m
12/11 - Timrå 1,10m
 
Rossi
 
3/9 - Färsta LD
9/9 - Njurunda LC:1
16/9 - Matfors LD
7/10 - Kungsnäs LC
11/11 - Timrå LC
 

 
Målet med Rossi är att kunna avsluta säsongen med några LC, det ska inte vara några problem bara han fokuserr lika bra på tävling som han gör på träning, det är alltså mer en mental mognadsfråga än något annat 😊
Nu då veckoträningarna startar igen så hoppas jag att han skärper till sig och Lily får hjälp med hur hon ska rida 👍
 
Mitt mål är att kunna avsluta med en 110 🙈
Får se vad C säger imorgon om det finns någon grupp för mig, får jag också bara lite regelbunden träning och stöttning ska det inte vara ett problem, men så länge jag bara har mig själv och strö träningar nu och då kommer jag att bara hålla mig till 1m..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0