Vill inte vara ute?

På morgnarna har F hunnit springa maraton i boxen innan jag släpper ut dem runt 6, då jag jobbar kommer de ut runt 5 så jag antar att han börjar jogga redan då 😉
För i lördags då vi skulle på tävling och jag fodrade runt 4:45 så var det städat, lugnt och fint i boxen 👍
 
Ute i hagen har han slutat vandra så som han gjorde från början, han äter då de får mat och övrig tid står han och vilar, pillar på backen eller i träden, så dom normala griaf ... jag menar hästar, gör 😊
 
 
Han är till och med lugn även fast Rossi åker iväg!
Kan gnägga lite men är inte hysterisk 😃👍
 
Men .. kommer alltid ett men!
Så fort klockan passerar 19 blir han orolig och står och hänger på grinden går ett varv och står sedan och hänger vid grinden igen..
Brukar natta runt 21 så det är alltså 2 hela timmar han håller på så här!
 
Har han helt enkelt ledsnat på att vara ute då?
Blir jobbigt för honom efter denna helg isf då jag tänkte de skulle få sova ute igen 🙈😂
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0