Så sämst att man vill gråta

Så dåligt som det gick idag har det nog aldig gått, någonsin! 😭
Till 90% var det jag som red fruktansvärt illa, resterande 10% berodde nog på att F hade träningsvärk från igår och det kombon var katastrofal!
 
Nä fy, idag skulle vi ha hållt oss ute lullandes på raktspår bara 😔
 
Lily kom hem vid lunchtid och längtade efter sin lilla prins och han längtade efter att få utlopp för all energi, nästan hela vägen bort till ridhuset kändes det som om han sprang på frambenen bara..
 
I ridhuset skötte han sig faktiskt riktigt bra, ungen däremot var halv dålig på att lyssna vad jag sa då hon red med öronpuffarna på och inte hörde ett ljud och jag som redan var irriterad över min egen ridning vart nog extra irriterad över att behöva höja rösten..
 
Så vi gjorde det enda rätta och gick hem istället och hoppas på bättre lycka en annan dag..
Lillen flög i luften ett par ggr på vägen hem också och vi kunde vara överens båda 2 om att det var tur att hon luftade hon lite idag istället för att han skulle stå ännu en dag innan träningen imorgon 😝😂



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0