Söndag

Kors i taket, hästarna kom inte ut förrän runt 7 i morse då jag sov ända till dess 😱
Ni som är vän med mig på FB såg säker att vi var på Nordic och kollade på Ps fotbollsmatch och vi kom inte därifrån förrän strax efter 22 och efter det skulle ju hästarna in..
Så det vart sent för mig 😉
 
F fick ha kvar sin linda över natten, dels för att jag inte orkade byta omslag och dessutom var det inte blött så det fanns ju som ingen mening med det..
 
Tog däremot av det imorse, eftersom att zinklindan stelnar och blir som ett gips vill jag inte att det sitter för länge då han inte var allvarligt skadad..
Nu har han fått stöd och värme hela dagen igår och under natten så får vi se hur det ser ut i eftermiddag innan vi ska åka..
Vid minsta värme får han stanna hemma!
Annars tar vi med honom och ser hur han ser ut på lina 😊
 
Men jag är inte så orolig då det är höger ben, hade det varit vänster(samma som vi hade problem med hela sommaren) hade det varit annat!!!
 
Bild på minisarna från igår, fotograf är Patricia Bergsten
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0