Vem har gjort vad med mina hästar?!

Vad som än hänt är jag otroligt tacksam! 😃
 
Vi kan börja med Franzen, även idag kollade han bara upp ur höet medan Lily hämtade Rossi i hagen, han brydde sig inte ens om att gnägga idag..
Fantastiskt skönt!!!
Det har varit lite av min stora ångest inför då de flyttar hem, att han ska bli hysterisk varenda gång vi åker iväg med lillen..
Men ska det fortsätta så här har jag ju absolut inget att oroa mig för 😊
 
Och sedan lillfjanten då!
Hur lugn och fin som helst idag, inte en endaste bockning och inget rusa på hinder, bara helt fantastisk ❤️
Detta trots att han vilade igår..
 
Anna frågade vad som hänt och Lily svarade: -Han är ju 7år nu, då är det dags att skärpa sig! 😂
 
De red fram rätt så länge idag så det blev bara 2språng på hinder, ett räcke och en oxer..
Men det tycker jag är det bästa med Anna, tjejerna får verkligen nöta på varje övning tills det går bra för alla innan de går vidare till nästa 👍
Inte stressa igenom bara för att hinna med allt..
 
De värmde upp med att ligga på stora mittvolten där det låg travbommar på ena sidan och galopp-cavaletti på den andra, fokus var snygga avbrott och nogranna fattningar..
 
 
 
Är ca 30min kvar av uppladdningen på filmen, så den kommer nog imorgon 😊



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0