Dressyrpass

Det vart ett dressyrpass i paddocken i alla fall 😊
SĂ„ rider vi ut imorgon istĂ€llet 👍
 
Jobbade mycket galopp, bÄde byten och öppnor och skÀnkelvikningar i trav..
Jag ska ju villigt erkĂ€nna att jag sjĂ€lv Ă€r usel pĂ„ att rida öppna, eller egentligen Ă€r jag vĂ€l inte dĂ„lig pĂ„ det kanske dĂ„ nĂ„gon kollar sĂ€ger att jag gjort en, men jag kan för mitt liv inte kĂ€nna nĂ€r det Ă€r en öppna och nĂ€r det inte Ă€r det! 😂
DĂ„ vi inte heller har tillgĂ„ng till speglar sĂ„ Ă€r det som svĂ„rt att sjĂ€lv lĂ€ra sig kĂ€nna skillnaden ocksĂ„ 🙈
 
Jaja, barnet gjorde i alla fall super snygga och jag Àr riktigt imponerad!
DĂ„ vi skulle avsluta med lite skĂ€nkelvikningar hade energin tagit slut i den tjocka lilla ponnykroppen sĂ„ han började med att protestera med vĂ€ldiga bocksprĂ„ng och sedan överböjde han sig lite istĂ€llet, men jag tycker överlag att han gick vĂ€ldigt bra! 😃
 
 
 
 
 
 
Frazze var ocksÄ fin, vi fick traggla pÄ lite i bytena bara, hade lagt ut hjÀlpbommar, men jag tror faktiskt att han gör bytena bÀttre utan bommar!
Eller ja, jag gör kanske bytena bĂ€ttre utan bommar dĂ„ jag fokuserar för mycket pĂ„ dem 🙈



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0