Lily har blivit headhuntad 😃

Men jösses vad roliga vĂ„ra hĂ€star Ă€r nu, bĂ„da 2 Ă€r sĂ„ fina att man inte riktigt törs tro det âŁïž
IgĂ„r var Lily ivĂ€g pĂ„ pay and jump med bĂ„da hĂ€starna och gjorde 2 otroligt bra och dessutom felfria rundor 👌đŸ’Ș
Rossi gasade pĂ„ och han tycker verkligen att detta Ă€r superskoj nu đŸ˜ƒâ€ïž
 
 
Vi ska göra nĂ„gon till LD start innan vi klassar upp till LC 👍
 
Och Frazze dÄ?
VĂ€rldens snĂ€llaste hĂ€st, vilken stjĂ€rna đŸ’«
Med honom red hon verkligen pĂ„ i omhoppningen och "lĂ€ktarproffsen" efter kanten var som tokiga, största jublet kom dĂ„ de ridit klart 😂
 
 
 
 
Men det allra roligaste var nog i alla fall nÄgot som hÀnde pÄ framhoppningen!
Jag stĂ„r och hjĂ€lper L dĂ„ nĂ„gon börjar ropa pĂ„ "Lilys mamma" pĂ„ lĂ€ktaren, jag reagerade först inte men tillslut insĂ„g jag att min Lily var den enda Lilyn dĂ€r inne 😊
Det var en kvinna som haft ögonen pĂ„ L ett tag och undrade nu om hon var intresserad av att tĂ€vla en b-ponny hon hade, om allt funkade bra hade hon sedan fler ponnysar som skulle ut pĂ„ banorna 😃
 
FörstĂ„ hur glad det lilla barnet blev och förstĂ„ vilken chans och vilka möjligheter för henne! 😃👏
Timmar i sadeln och tÀvlingsrutin kan man inte fÄ för mycket av!
 
Ungen begriper ju knapt nĂ„gonting, men som mor mĂ„ jag sĂ€ga att jag vĂ€xte flera mil dĂ„ min lilla 8-Ă„ring fick sitt första beridarjobb đŸ˜‰â€ïž



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0