Torsdag

Igår så red jag ett dressyrpass själv i paddocken på kvällen, just markarbete/dressyr gillar jag att rida själv, annars blir det så att jag fokuserar mer på vad de små gör än rider själv  :)
 
I alla fall så blev det mycket skänkelvikningar samt fram-/bakdelsvändningar för att lossa på spänningar..
Avslutade med galopp, galopp och galopp, både på raktspår och på volter, stora som små :)
Hela hästen var vitskummig då vi var färdiga och jag tänkte att det passade ju bra då de skulle få sova inne så att Rossi fick vila ut inför dagens pay and jump.
Men Frazze var piggare på vägen hem än vad han var då vi gick, han verkligen älskar att jobba!
 
Ikväll ska jag försöka hinna med en sväng till gropen för gymnastikhoppning efter att jag varit iväg med ponnysarna och deras små ägare
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0