Fredag

Så hade det gått ännu ett par dagar 🙈
Men vet ni, nu är vi snart back to normal 😃
 
Hästarna sover nu inne i MITT stall, mitt alldeles egna stall som jag dessutom ritat, delvis byggt och inrett SJÄLV..
Det är så häftigt och fantastiskt att jag inte vet vad ❤️
 
 
 
 
Ska ta er med på en filmad rundtur så fort vi är helt i ordning, just nu står en massa grejer i fönstren på gången och i sadelkammaren ligger mycket fortfarande på golvet 🙈
 
Men nu är det bara små grejs kvar, vi håller till exempel på att skruva upp de sista hyllorna och krokarna i sadelkammaren, man tänker om och flyttar runt mest hela tiden då man kommer på nyare och smartare lösningar och sätter inte skruven i väggen förrän man är 100% nöjd 😊
 
Ridningen går det fortfarande si och så med, igår red jag första gången på över en vecka och idag har jag ont i hela kroppen 😂
Hästen har ju i alla fall fått röra sig då Lily tävlat, men annars går de på halvfart ett tag till tills vi hinner med oss med allt..
 
Fokus har ju varit på att få klart i stallet då det fortfarande inte är några varma grader på nätterna och regnar titt som tätt, så att de nu kan sova inne är otroligt skönt och det var en stor sten som lättade från axlarna ❣️
 
 
Veronica
2017-06-09 @ 21:59:46

Härligt!!! Vad fint det blev😀

Svar: Ja visst blev det! Ni måste komma bort över och kika 😃Inte många dagar heller tills ni är här, vi längtar såååå efter ridsällskap 😍
Josefine Wilhelm




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0