Hopptorsdag

Åh vad jag är stolt över både hästar, unge och mig själv idag!
Jösses vad bra det har gått idag 😃
 
Vi hoppade banan nedan, hinder 2/8 vart också en parallelloxer
 
 
Vi började med att hoppa fram på 1-3 med hjälp av galoppbommar, L hoppade den lilla banan upp till 95 och jag till 110..
 
De fick pusta lite innan vi satte igång och hoppade banan, minisarna hoppade första rundan på 70 och andra på 80, superlätt 👌
Gäller bara att hon startar i en stark och bra galopp så är de så jävla bra rent utsagt 💪
 
Jag hoppade sedan en runda på 90 och den andra på 105 också superbra!
Trots att vi kom lite fel på något språng så hoppade han utan att tveka..
Han lyssnade så sjukt bra på mina förhållningar och vart inte alls stark trots att han fick ha en stor galopp, vill gärna tro att det beror på bettet 😉
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0