Tisdag

Jag ber om ursäkt för utebliven uppdatering igår..
Dels så blev vi senare kvar på Kungsnäs efter träningen då vi fikade och sade hej då till Anna då det var sista träningen för henne innan flytten 😢
Tyvärr vet vi inte heller vem som kommer att ta över nästa vecka, men jag hoppas verkligen att det är någon med lite pondus och perfektionist som inte nöjer sig med halvbra 😉👌
 
Och sedan strulade det med en massa annat datatjafs som jag blev sittande med hela kvällen 😡
 
Iaf så fick de hoppa serie igår och det tyckte Possisen var superkul, han lär sig ju övningarna väldans fort och blir då lite väl taggad ibland 😝
 
 
Iaf så avslutade de på 90cm utan problem, tyvärr fick jag inte med det språnget men ni ser ju på filmen hur lätt de glider över 80cm 😃
 
 
 
 
Idag så red vi dressyr i ridhuset, redan då vi började trava blev F halvgalen, släppte bettet och krullade ihop sig och sedan exploderade han var 3:e steg ungefär 😩
Tänkte att det var lika bra att lägga ner dagens pass då det aldrig skulle bli något bra av detta, men fattade istället galopp och ställde mig upp i fältsits och lät honom galoppera på, tro på tusan han taggade av och vart rund och fin istället ❤️
Ville inte riskera några explotioner så rullade mest bara på i galopp i båda varven både på fyrkanten och på volter, som belöning fick han avsluta passet med ett par språng på ett räcke  😊
 
Vad de små gjorde vet jag faktiskt inte, litar på att L har en egen plan med sina pass nu förtiden och hon frågar om det är något 😊
Såg i ögonvrån att hon jobbade mycket med övergångar trav-galopp 👍
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0