Torsdag

Ikväll så blev det en ganska lång uteritt, i över 2 timmar var vi ute men det blev en del skritt del pga. att vi red utt mot logementet och då blir det ju skritt på vägen ner men också för att vägen vi red inte hade nåtts av solen så det var fullt med både snö och is..
Länge sedan jag red där och jag hade helt och håller glömt vilken perfekt galoppsväng det är 😃
 
Då vi kom hem så passade L på att smörja sin sadel och jag gick och packade hönät, lagom till des började det singla ett par flingor, då vi var klara och skulle komma hem hade singlandet övergått till kraftig nederbörd som fortfarande håller i sig 😩❄️☃️
 
I alla fall så har vår PF-helg(pappafri) startat nu då H for till fjällen och inte kommer hem förrän på söndag, så jag antar att jag kommer att ha sängen full av hundar hela helgen 😉❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0