Mina små stjärnor ⭐️

Hela gårdagen spenderades på Kungsnäs, Lily startade kl.9 och red en fantastisk runda ❤️
3 sek snabbare än den som hade näst bäst tid 💪👌
Med hans stora galopp går det tydligen fort även om det ser lugnt och sansat ut 😃👍
 
 
 
 
Sedan vart jag kvar på SRK hela dagen då jag skulle hjälpa till på banan och då jag kom hem var så var det dags för middag innan vi skruvade dit de sista plattorna i taket och sedan var det dags att säga godnatt 😴
 
Själv har jag avanmält mig till Jättendal imorgon 😔
Men det blir ett alldeles för stort projekt att åka hela vägen dit då vi inte hann med någonting idag..
Det är bätte vi jobbar på nu tills det är klart så får vi ha tid med tävlingar sedan 😃



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0