Snart har jag en sadelkammare

Idag for vi till Birsta direkt då alla byggaffärer öppnade klockan 9, handlade det som behövdes för att börja med väggen till sadelkammaren och där har jag sedan haft min man hela dagen 😜
 
 
 
Smet iväg med hästarna till paddocken en sväng på eftermiddagen, Lily red barbacka och jag hoppade..
Hoppade bana på 90/100 och ångrade djupt därefter att vi inte for till Jättendal, var bara att hålla i sig och åka med idag, bara small i backen då han stampade av och alla distanser satt perfekt 👌
 
Nåja, vi ska försöka att ta oss till Matfors kvällstävling på midsommarveckan i alla fall 😊
 
Lily och Rossi åker till Timrå redan nästa helg, de startar LE då de hade en sådan klass också, nu ska vi bygga upp tävlingsglädje på det lilla ekipaget, ponnyn ska tycka att det är roligt och enkelt att tävla 😃
Det är tur att barnet är litet och inte alls har bråttom att tävla stora klasser, hoppa högt kan man ju lika gärna göra hemma 😊👍
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fia
2017-05-28 @ 21:05:00

Klokt 👍




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0