Fredag

Igår var det markarbetsträning igen 😊
Serpentinbågar med bommar över medellinjen och galoppjobb på 10m volter, precis exakt vad jag vill ha ut av dessa träningar, lösgörande markarbete 😃👍
 
Idag passade jag på att mocka direkt på morgonen då vi firat familjens 2 födelsedagsbarn hor farmodern efter jobbet 😊
 
Då vi kom hem runt 19, for F fram som ett jehu över stenar och runt hörn i hagen för att få komma in, så de fick komma in då jag inte vill riskera några fler onda ben 😱
Han fick på sig stallbandagen och ett tjockare stalltäcke så att benen är fräscha och musklerna varma och avspända tills imorgon ❤️
 
Började packa sadelskåpet också, har lite smågrejer kvar bara innan det är redo för tävling men de tar jag ikväll då hästarna ska kvällsmatas 👍



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0