Jag är så stolt!

Så var vi inne i sluttampen på denna vecka med avslutande tävlingshelg..
Igår så hoppade vi 1m med obligastoriskt pet 😉
Ett räcke ur sväng som jag misstänker att jag bromsar mig igenom, har märkt att jag har en tendens att göra det, bromsa genom svängarna istället för att låta svängen bromsa.
 
Sedan var han alldeles för stark också så det var mest bara dragkamp genom hela banan 😏
Bara att ladda om!
 
Ny dag, nytt bett, ny höjd och nya möjligheter 😃
Och som han gör det lilla ponnyhästen ❤️
 
 
Första hindret kom inte med, men där hoppade han mig ur stigbyglarna helt 🙈
Fick tag på den vänstra, men höger fick jag inte tag på på hela banan så det vara bara att åka med, mot trippeln bestämde jag mig tyvärr för sent att rida på så han räcker inte riktigt till utan river bakbommen med frambenen..
 
Men alltså 4 fel i debuten, med en stigbygel?!
Jag är fasen stolt över mig själv 💪
 
Har velat och tvekat, men valde tillslut att ändå anmäla till 110 i Timrå också..
Sista tävlingen på året och han hoppar ju så otroligt mkt bättre på den här höjden så det inte bara går att springa på, så det är väl bara att köra på 😉
Melina
2017-10-25 @ 18:24:05
URL: http://melinajaderblom.blogg.se

Ni är så himla fina tillsammans! 😍

Svar: Men tack så mycket 😃❤️
Josefine Wilhelm




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0