Måndag

Den lille räven började dagens träning med att rulla sig 🙈
Och så fort den lilla ryttaren var av satte han iväg i rodeoshow 😂
 
Rodeon fortsatte dock fläckvis under hela träningen, men ungen höll sig iaf i alla fall kvar genom alla luftturer idag 😃👍
De jobbade mycket volter och hoppade små lydnadsövningar idag, de gånger han inte exploderade före eller efter hindren hoppade han fantastiskt fint och tittade inte på varken plank eller grind, så Lily var så himla nöjd i alla fall och det är ju huvudsaken ❤️
 
Då vi kom hem var jag genomfrusen, så istället för att rida tog jag med mig F på promenad för att få upp värmen samt röra lite på fläsket 💪
På vägen bort mot Norrbäcken fick jag nästan släpa hästen som bara ville vända hela tiden, mycket lättre att rida fram en mörkrädd häst än att försöka hålla emot på backen då den vill vända 😅
På hemvägen däremot gick vi i en rasande fart och jag hade nog slagit världsrekord i gång om någon mätt km-tid😉
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0