Någon som kan knåda

Är det bara jag som håller på att somna av den hemska hismusiken som spelats hela tävlingen?! 😴
Inte ens efter de felfria ritterna bjuds det på lite upptempo 😂
 
Har börjat fudnera på att ta ut en ET till min häst då han de senaste passen "tappat baken" innan han blivit helt varm..
Tänker att det kanske är därför han upplevs som stark och dragig igen också?
Då han inte orkar sätta under sig så blir det ju naturligt att han dyker neråt istället så att bakbenen kan sprattla bakåt 🙈 
 
Vi har ju tränat intensivt för nya tränare ett tag nu så det är väl inte så konstigt om han dragit på sig några låsningar i kroppen..
Jag är ju inte alls bra på att strecha eller massera då jag är för klen..
 
Drar på med linnement och knådar på så gott jag kan i hopp om att det är bättre än ingenting 😂
 
Men tillbaka till funderingen..
Jossan som jag tycker väldigt mycket om är ju fullbokad för det mesta och jag skulle vilja ha ut någon rätt snart..
 
Finns ju ett gäng hästmassörer i stan, men vilka kan ni rekomendera? 🤔
 
 
Fia
2017-10-30 @ 21:54:11

Löken alla dar i veckan

Svar: Vad är det för någon? 🤔
Har jag aldrig hört talas om 😊
Josefine Wilhelm

fia
2017-11-03 @ 22:14:45

Anders löfqvist tror jag han heter, kallas löken. Han är grymt bra.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0