Tvärslut

Idag for vi och hämtade mer hö på eftermiddagen, hade fått berättat för mig att det skulle vara lite större 4-kantsbalar..
De vi hade sedan innan väger 35kg, så jag tänkte detta vara 60kgs balar, snacka om förvånad då vi kommer fram och det knapt går in 1 i transporten 😂
De här väger nog ca 200kg
Fick iaf in 2 till slut så då har vi så vi klarar oss en liten stund 😊
Frågan är bara hur i hela friden vi ska få ut dem 😉
 
Efter middagen ville L rida trots hällregn så det tänkte jag naturligtvis inte stoppa, hade nämligen tänkt att de skulle få vila då jag är sliten efter 2 sena kvällar 😴
 
Så medan hon red passade jag på att mocka samt packa upp det sista från i tisdags 😊👍
 
Igår så var det ju träning för Citty Catten igen, hästen var pigg och framåt, men jag var trött och red så jäkla dåligt!
Det var tur vi "bara" hoppade bana så att jag kunde åka med lite, märktes dock då vi skulle göra byten över ett sockerbitshinder att jag inte hade koll på läget 🙈
Vi är dock usla på byten överlag så det borde vi lägga lite mer fokus på!
 
 
Imorgon tror jag att vi tar en lättare tur på hackamore bara så att de får röra lite på sig 😊



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0