Alla känslor på en och samma gång

Har gjort just något jag aldrig trodde att jag skulle varken få chanen till eller ens våga!
Mår väldigt illa av nervositet samtidigt som jag är så otroligt glad och förväntansfull..
 
Den 10 oktober kommer Jens Fredricsson till Härnösand och har clinic, något jag givetvis vill åka och se 😃
Som om det inte vore en upplevelse i sig att bara få lyssna på karln så ska jag nu dessutom få rida för honom!!!!!!!!
😃😂😭❤️🏇🤢💪😍👍
 
 
Fia
2017-09-16 @ 15:52:23

Fyyyy faaan vad jag är avis på dig , grattis vad kul. Jag hade inte råd den här gången 😩

Svar: Jaaa, JAG är avis på mig själv 😂🙈
Inte jag heller egentligen, hade turen att fylla år nu så det blir en present 😊💸💰
Josefine Wilhelm




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0