Födelsedagsvila

Råkade visst fylla år igår så det blev vila för båda hästarna 😊
 
Idag däremot ska vi ju styra kosan mot Färsta då både jag och barnet ska träna för Monia 😃
Behöver jag säga att jag längtar mycket?
Just nu är det så vansinnigt roligt att träna och jag har ju en del prövningar här framöver som jag verkligen måste träna inför 😅
 
Har kanske glömt att nämna att vi gör 110 debuten redan nästa söndag då det är Klubbtävling på SRK? 🙈
Känns ändå skönt att göra en teststart under lite lättare former innan vi ger oss på det på riktigt 😊
 
 
Hade ju egentligen tänkt tävla Färsta båda dagarna, men det blir nog bra med 1m där på lördagen och 110 på söndagen 👍
Lily ska vara med på ridläger lördag till söndag ändå så då måste jag ändå skjutsa ponnyn till och från SRK då vi har en häst för lite för att han också ska kunna sova borta på läger 😊
Vi behöver kanske ha en liten sällskaps-shettis på lösdrift ändå 🤔😝
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0