Hästhelg

Vi for och hämtade de balarna som var kvar av det vi hämtade i tisdags, tordes inte köpa alla på en gång då innan jag fått se hur de såg ut samt se hur grabbarnas magar skulle må!
Men balarna är otroligt fina trots att de är fjolårs och det har inte blivit kaos i magarna ännu så då törs jag nog påstå att vi skulle kunna köpa på oss de 14 som var kvar 😊
 
Att pyssla på med det tog sin lilla tid och sedan gjorde vi ren rakapparaten då det är dags att klippa R igen, innan jag och Lily gick över till grannarna för middag ❤️
 
Blev ingen ridning idag då det inte hans med, men de överlever nog i alla fall 😉
Imorgon är iaf prio att putsa grejer och städa sadelkammaren då jag har leriga grejer överallt! 🙈
Ska nog ta och koka lite bett också och verkligen putsa och smörja ALLA grejer..
 
Sedan ska vi följa med grannfrun på klubbtävling, jag har en hel del hästsköteri att ta igen, med glädje bör tilläggas❣️❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0