Ingenting känns omöjligt

Ibland så göra man bara rätt val här i livet..
Vilket jag nog gjorde i och med att jag strök oss från tävlingen idag och tog med familjen till gropen istället 😊
 
Lily och Rossi hoppade fantastiska rundor på 80cm 😍
Hade jag tävlat hade han förmodligen fått vila ÄNNU en dag då jag blir helt slut då nervositeten släpper 🙈
Så det var ju bra 😊
 
Precis som förutspått hade heller inte H hunnit ut för att hjälpa (lugna) mig och Fia som skulle ha assisterat hamnade tyvärr på sjukhuset istället 😳🙈
Hoppas verkligen att det inte är någon fara med henne, hon har haft nog med otur här i livet 😕❤️
 
Men nu for vi ju som sagt och tränade själva istället och de små gjorde kanonfina rundor och jag och F hoppade en 110 bana på 8 hinder, varav 2st rivningar på räcken då han vart alldeles för stark och sprang ifrån mig vilket resulterade i att han rev det ena med typ bogen 😂
 
Så det märks att vi saknar både styrka och rutin för den här höjden!
Nu red vi visserligen på tokmaxad höjd och bredd, så är det ju inte riktigt på tävling, men det känns bättre att veta att vi klarar det i alla fall 👍
 
Men förstå vad sjukt det känns att ens styra på en sådan här bana 🙈
Hade såklart med en trippelbarr för att vänja oss vi den, 110cm hög och över 160cm bred 😳😱😳
 
 
 
 
Fia
2017-09-18 @ 07:39:20
URL: http://nouw.com/fia_jungdalen

Jag stannade faktiskt kvar hela meterklassen 😉

Svar: Men galning!!! 😳🙈
Josefine Wilhelm




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0