Kovland visar vägen

"Men herregud, titta på Kovlandskorsningen, SÅ ska ni rida!"
 

 
Det är alltid roligt att träna, men ikväll var det så jäkla roligt!!
Var lite spänd på hur han skulle vara i ridhuset då det var ett tag sedan vi tränade inomhus i ett "riktigt" ridhus, men inte brydde han sig om något 😍
Snarare tvärtom så har han aldrig varit så bra någon onsdag hittills 😃
 
Vi började med att rida mycket trav-öppna in i förvänd galopp som uppvärmning och det gick väldans bra, så bra att jag till och med fick beröm för öppnorna..
Det var något nytt om man säger så 😉
 
Temat för dagen var sedan noggranna hörnpasseringar, lydnad och att få hästarna på baken och ja, jag är så otroligt stolt över vår prestation idag, vi skötte oss riktigt bra både hästen och jag ❤️
 
Kunde inte välja en kort snutt bara så har klippt ihop en längre film än vad IG klarar av, men det tar ju sådan tid att ladda upp den så den kanske kommer imorgon den då 😊
 
Då vi kom hem så fick han stallbandage runt om och massage med linement på ryggen och korset innan det var dags för kvällsmaten..
 
Nu superlängtar jag dels till markarbetsträningen imorgon, men framförallt tills på lördag då jag ska få testa träna för Monia för första gången 😃😃



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0